قیمت خرید و فروش آپارتمان و خانه در قبرس شمالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 7571
:: بازدید سال : 38560
:: بازدید کلی : 102059

RSS

Powered By
loxblog.Com

قیمت خرید و فروش آپارتمان و خانه در قبرس شمالی
چهار شنبه 15 آذر 1402 ساعت 18:15 | بازدید : 208 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


قبل از شروع بحث در مورد قیمت آپارتمان در قبرس شمالی، خوب است عوامل موثر بر قیمت آپارتمان را با هم بررسی کنیم.

عوامل متداول موثر بر قیمت آپارتمان در قبرس شمالی

عوامل مختلفی بر قیمت آپارتمان تاثیر می گذارد که می توان آنها را به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

عوامل داخلی قیمت فروش خانه و آپارتمان

محل: موقعیت مکانی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر فروش خانه در قبرس شمالی یورومای است. آپارتمان ها در قسمت های مرکزی و شلوغ شهر معمولا قیمت های پایین تری نسبت به آپارتمان های نزدیک به ساحل دارند.


متراژ: متراژ آپارتمان یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آن است. آپارتمان های بزرگتر گران تر هستند.

تعداد اتاق خواب و سرویس بهداشتی: تعداد اتاق خواب و سرویس بهداشتی نیز می تواند بر قیمت آپارتمان تاثیر بگذارد. آپارتمان هایی با اتاق خواب و حمام بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

نوع ساختمان: نوع ساختمان نیز می تواند بر قیمت خانه تاثیر بگذارد. آپارتمان های نوساز قیمت بیشتری نسبت به آپارتمان های قدیمی دارند.

تاسیسات ساختمان. امکانات رفاهی ساختمان نیز می تواند بر قیمت خانه تأثیر بگذارد. آپارتمان هایی با امکانات بیشتر مانند آسانسور، استخر، لابی و سایر امکانات قیمت بالاتری دارند.

شرایط نگهداری: نگهداری از خانه نیز می تواند بر ارزش آن تأثیر بگذارد. بهترین اتاق ها بسیار گران هستند.

شرایط خارجی قیمت فروش خانه و آپارتمان

وضعیت اقتصادی: وضعیت اقتصادی نیز می تواند بر قیمت خانه تأثیر بگذارد. در دوران رونق اقتصادی در املاک، قیمت مسکن افزایش می یابد. به عنوان مثال، در دوره کرونا، بازار املاک و مستغلات شوک بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد. این موضوع بر بازار ملک در قبرس شمالی نیز تاثیر بسزایی داشته است.

نرخ تورم: نرخ تورم می تواند بر قیمت آپارتمان نیز تاثیر بگذارد. در شرایط تورمی، قیمت آپارتمان افزایش می یابد. زیرا بازار املاک یکی از بازارهای اصلی سرمایه گذاری است.

میزان عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا نیز می تواند بر قیمت آپارتمان تاثیرگذار باشد. در شرایطی که تقاضا برای خرید آپارتمان بیش از عرضه باشد، قیمت آپارتمان افزایش می یابد. این نکته ای است که در سال های اخیر باعث افزایش قیمت ها در قبرس شمالی شده است. و با تکمیل زمین قابل ساخت و افزایش تقاضا با رشد بسیار بیشتری مواجه خواهیم شد.

قیمت آپارتمان در شهرهای مختلف قبرس شمالی

به طور کلی، قیمت ملک در قبرس شمالی در شهرهای ساحلی بالاتر از سایر مناطق است. لازم به ذکر است که تمامی شهرهای قبرس شمالی در ساحل هستند و تنها شهر بدون ساحل در این کشور لفکوس پایتخت قبرس شمالی است. البته این مقایسه در مورد مناطق ساحلی سایر شهرها و مناطق غیرساحلی آنها نیز صدق می کند. این به دلیل محبوبیت مناطق ساحلی برای گردشگری و سرمایه گذاری است. از شهرهای ساحلی قبرس شمالی که قیمت املاک و مستغلات بالاتر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیرنه: گیرنه یکی از زیباترین شهرهای قبرس شمالی است که در شمال و شمال غربی این کشور واقع شده است. این شهر به دلیل داشتن تاریخچه و جاذبه های گردشگری یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قبرس شمالی است.

فاماگوستا: فاماگوستا یکی دیگر از شهرهای ساحلی قبرس شمالی است که در سواحل شرقی و جنوب شرقی این کشور واقع شده است. این شهر به دلیل وجود دانشگاه های بین المللی و معتبر یکی از محبوب ترین بازارهای اجاره املاک است.

ایسکله: ایسکله یک شهر ساحلی کوچک در شمال شرقی قبرس شمالی است که به دلیل داشتن سواحل زیبا، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و سرمایه گذاری در قبرس شمالی است.

در بین شهرهای ذکر شده گیرنه و اسکله بیشترین قیمت را دارند. قیمت آپارتمان در گیرنه و ایسکله در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 1500 تا 3000 پوند برای هر متر مربع است. قیمت یک آپارتمان در فاماگوستا به طور متوسط ​​1000 تا 2000 پوند برای هر متر مربع است.

آینده املاک و مستغلات در گیرنه و اسکاله

بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان، قیمت‌های تجاری در گیرنه و سواحل در سال‌های آینده به افزایش خود ادامه خواهند داد. این به دلایل مختلفی رخ می دهد، از جمله:

محبوبیت قبرس شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری و سرمایه گذاری در حال افزایش است: قبرس شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری و سرمایه گذاری در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. آنچه در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران بین المللی را به قبرس شمالی جلب کرده است مقاله ای است که در مجله Forbes یک مجله سرمایه گذاری آمریکایی منتشر شده است. در سال 2021 مجله فوربس لانگ بیچ واقع در شمال قبرس را به دلیل ارزش افزوده آن به عنوان بهترین مکان در جهان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات معرفی کرد. در این مقاله دلایل این انتخاب موقعیت مکانی خوب، آب و هوای معتدل، امکانات و گردشگری و قوانین سرمایه گذاری معقول است.

کمبود عرضه: زمین در جزیره قبرس محدود است. به زودی این منجر به افزایش قابل توجه قیمت ملک در قبرس شمالی خواهد شد.

بر اساس این عوامل پیش بینی می شود قیمت آپارتمان در گیرنه و اسکله سالانه بین 10 تا 20 درصد افزایش یابد. قوانین سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای سرمایه گذاران خارجی بسیار مطلوب است. سرمایه گذاران خارجی می توانند با خرید ملک در این کشور اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنند. البته برای 5 سال اول سالیانه باید گزارش بهداشتی و مالی به پلیس داده شود اما بعد از سال پنجم کارت اقامت دائم صادر می شود که باید هر 5 سال یکبار تمدید شود.

هزینه ای که از قبل خریداری شده یا خانه ای که از قبل آماده شده است؟

پیش خرید آپارتمان و خرید خانه آماده در قبرس شمالی euromy هر دو مزایا و حقوق خاص خود را دارند که در ادامه به آن می پردازیم. توجه داشته باشید که انتخاب بهترین گزینه به عوامل مختلفی از جمله وضعیت مالی، اهداف سرمایه گذاری و تحمل ریسک بستگی دارد.

ارزش خانه ها و آپارتمان های خریداری شده در قبرس شمالی

قیمت پایین: قیمت خرید آپارتمان معمولا کمتر از خانه آماده است.

گزینه تغییر طراحی داخلی: خریداران خانه های پیش خرید شده می توانند طراحی داخلی خانه خود را تغییر دهند. تغییراتی که سازنده به صورت رایگان انجام می دهد که شامل تغییر رنگ و نوع مصالح ساختمانی می باشد. این تغییرات می تواند ارزش خانه شما را در آینده افزایش یا کاهش دهد.

امکان اخذ اقامت دائم قبرس شمالی : در حال حاضر خریداران آپارتمان های پیش خرید شده می توانند پس از تکمیل پرداخت اولیه که معادل 35 درصد ارزش ملک می باشد، اقامت قبرس شمالی را دریافت کنند. این قانون ممکن است در آینده تغییر کند و فقط افرادی مجاز به اقامت خواهند بود که دارای ملک آماده نقل مکان هستند.

سودآوری بالا و افزایش ارزش املاک: افزایش ارزش ملک پیش خرید شده با ساخت پروژه آغاز می شود و زمانی که آماده توزیع است به اوج خود می رسد.

مزایای خرید و فروش خانه های پیش ساخته در قبرس شمالی

امکان استفاده فوری از آپارتمان: خریداران آپارتمان های آماده می توانند بلافاصله از آپارتمان خود استفاده کنند.

امکان اجاره آپارتمان: خریداران آپارتمان آماده می توانند آپارتمان های خود را اجاره دهند و از درآمد اجاره درآمد کسب کنند.

کمبود منابع مالی برای خرید خانه: افرادی که دارای املاک آماده هستند باید منابع مالی 15000 دلاری برای خرید خانه تهیه کنند در حالی که افرادی که دارایی خریداری شده دارند باید منابع مالی 25000 دلاری را تهیه کنند.

در نهایت انتخاب بهترین گزینه به عوامل زیادی بستگی دارد و بهتر است با توجه به شرایط و اهداف خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بودجه خود را در نظر بگیرید: اگر بودجه شما محدود است، پیش خرید آپارتمان می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

اهداف سرمایه گذاری خود را تعیین کنید: اگر قصد خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری بلندمدت را دارید، ممکن است پیش خرید آپارتمان راه حل بهتری برای شما باشد، زیرا با ارزش افزوده بسیار بالاتری مواجه خواهید شد.

دانش خود را در مورد پروژه و سازنده افزایش دهید: قبل از تصمیم گیری اطلاعات کافی در مورد پروژه و سازنده کسب کنید.

آمار فوق توسط 101evler، یک وب سایت مقایسه املاک در قبرس شمالی ارائه شده است. بر اساس این آمار افزایش قیمت فروش مسکن در سه ماه حدود 10 درصد، در یک سال حدود 38 درصد و در سه سال 40 درصد بوده است.




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: